Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 sierpnia 2013

Bonus Urodzinowy ♥


Dzisiaj urodziny Rydel Lynch
Z tej okazji na moim blogu robię bonus dotyczący Delly. Zdjęcia i gify z Rydel,quiz oraz piosenka :)
















Nadszedł czas na quiz (cały o Rydel) :) Pytania nie są trudne, ale za łatwe też nie są. Mimo wszystko mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto na nie odpowie :) Kto prawidłowo i jak najszybciej odpowie na wszystkie pytania, będzie przeze mnie polecany przez następne 2-3 rozdziały! Do tego będzie mała niespodzianka, dla tej osoby :D

1. Co ubóstwia?
2. Jaki jest jej ulubiony kolor?
3. Jaką rolę odgrywa w zespole?
4. W wieku ilu lat stała się sławna?
5. Jaki jest jej ulubiony zespół muzyczny?
6. Rydel była w reklamie Sears wraz ze...
7. Jakiej biżuterii ma najwięcej?
8. Jaki jest jej ulubiony perfum?
9. Jaki jest jej ulubiony serial?
10. Jaki lubi sport?

 To teraz piosenka:



~ Na dziś to na tyle :)
Mam nadzieję, że odpowiecie na pytania. Pamiętajcie, czekam :*
Marta :D

9 komentarzy:

  1. 1.Hello Kitty
    2.Różowy
    3.Gra na klawiszach i czasem śpiewa
    4.Nwm
    5.Nwm
    6.Vanessa Hudgens
    7.Bransoletek
    8.Pink Sugar
    9.Nwm
    10.Nwm
    Sorki ale niestety wszystkiego nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może w poniedziałek :)

      Usuń
    2. nie moge sie doczekać
      http://auslly-milosc-nie-zna-granic.blogspot.com/?m=1
      to jest blog mojej kol wchodzcie ona dopiero zaczyna zmotywójcie ją plisss i sory za spam

      Usuń
  3. Siemka ;)) Może ja spróbuję odpowiedzieć .
    1.Hello Kitty
    2.Różowy
    3.Gra na keyboardzie i czasem śpiewa
    4. Niestety nie wiem ;((
    5. ,, All time low ''
    6. Rydel była Vanesąa Hudgens,
    7. Bransoletek XD
    8.,,Pink Sugar ''
    9. ''Pamiętniki Wampirów''
    10. Piłka nożna

    Mam nadzieję , że dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, wygrałaś!!!
      Czy Twój blog to : http://austin-i-ally-love-story.blogspot.com/

      Usuń
    2. Jej . Dzięki :)) tak to mój blog . Dopiero zaczynam *__*

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń